Sidor

torsdag 14 februari 2013

Osis 20130214






Idag är det ju hjärtedagen så puss, kärlek och änglar på er kropp.


Men min dag har varit en sån där dag då allt (nästan) bara blir fel, hur kul är det på en skala?
Det har hållit på sedan 05.45 idag..
Hade ont i kroppen så in i hel#"¤!%% när jag vaknade, ingen bra start. Lampan på altanen (där jag läser morgontidningen och dricker kaffet för att att komma i fas och bli någon form av människa) den släcktes gick inte att stänga av timern så efter 10 sek släcks det och då måste man vifta för att den ska tändas, något irriterande. Kaffet var blaskigt, smörkniven hamnade på golvet, håret - fy f-n såg ut som jag hade fått 1000 volt rätt in genom varje öra, telefonen var elak och det gick inte att ringa utan den hängde sig (skulle ringa och väcka broder och säga kram på hjärtedagen). Ut till bilen och då kommer jag självklart på att jag glömt något, tillbaka in igen leta leta leta, hittar det till slut i väskan, ännu mer irriterande.
Halvkaos på jobbet, fick inte klart allt som skulle ha gjorts.
Fixade naglarna hos underbara Andrea på Erika K, där var det nemas problemas. Gött tänkte jag, nu vänder det :) Blev på bra humör igen och tog en sväng in på Gina Tricot och kom ut med 5 par nya jeans och en tröja. Nä men nu är jag på G, tjo fadderittan. In en sväng på Willys, så kommer jag till kassan då börjas det igen. Skulle köra självscanningen, då hade jag ju missat att väga frukten så det var ju bara att ställa sig i en kööööööööööö. Upp med grejerna på bandet, men se där där ploppar varenda potatis ur påsen då var den trasig...*morr* hem och packar ur varorna men de känns lite konstiga. Ja men eller hur, då är det självklart en spricka på ströbrödspaketet så det har läckt ut på allt. Åhhhhh.... snacka om att bli trött. Hände några grejer till, allt är ju egentligen skitsaker men när allt händer på en och samma dag så är det rätt tröttsamt.

Ikväll skall jag laga pepparbiff och göra en potatisgratäng, undrar sa flundra hur det kommer gå...
Peace & Love

Ps. Har nu väldiga problem med att publicera detta inlägg, är det någon som är förvånad?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar