Sidor

måndag 2 april 2012

Intensiva dagar 20120402


Det vore kanske på sin plats med ett inlägg. Det har varit väldigt intensivt den senaste tiden, får väl se det som något positivt att man inte alltid hänger vid datorn.
Torsdag var och hämtade bilen för en provtur, körde lite med pappan och det var fika & handling på programmet. Hem för att fixa lite, då kommer det 2 goa tjejer på besök  Anti & Carina. Kaffe och scrappingsnack :) Sedan fick jag nästan köra iväg dem för vi skulle till Skara på kvällen och lyssna på ett rep med Machine. Grymt bra! Önskar de grabbarna all lycka "over there"
Machine Martin Wärn och Ed Winson

Fredag... Köttbullemiddag!!! 
87 st köttbullar

Detta blev kvar efter att 5 personer ätit...
Kära bror var här en sväng. Han snickra ihop ett bröllopskort, är jag imponerad eller är jag imponerad?
Hoppas att de som fick kortet inser att han la ner ca 5 timmar på deras kort!
Världens bästa Stefan
Plingplong så kom söta Sheerin och Andreas hit på en kopp också. Så trevlig fredag!!!
Sherin och Andreas och lillbäbisen i magen
Lördag... Gick runt som professor Balthazar... "Och hon funderade och hon funderade...." Beslut nr 2 togs. Nu är bilen i alla fall beställd. Åhhh.... jag som älskar min lilla Clio hur ska det gå för den nu då? Min lilla söta trofasta bil. Jag fånig? Kanske lite, men det är känslan go vänner, det är känslan :)
Söndag... Skulle egentligen varit på scrapträff men ställde in. Malin - "min" Malin var hemma i Skövde på en snabbvisit från Malmö. Klart jag måste träffa henne. 10.47 var drömtårtan färdigbakad. Singoallakexen nybakade och inlindade i snygga förpackningar. Jag hinner nog att dammsuga innan systrarna Hillerström kommer men nääää 10.58 kom de, 2 minuter innan utsatt tid!!! Hur 17 är det möjligt? Jag har känt dem i 20 år och detta är FÖRSTA gången någonsin de har kommit i tid. JAAAAAAAAAAAA jag ska minnas detta, de kan komma i tid :)
Malin, Julia och Mika, snackar antagligen skolarbete...
Vilka är då de här systrarna? Det är "mina 3 systrar"... Eller det är de ju egentligen inte, men jag "låtsasadopterat" dem, för jag tycker så mycket om dem och har ju aldrig haft någon syster, då får man ju ordna till det genom en adoption. 
Jag, Malin, Julia och Maria
Bilden är tagen i januari 2006, men det var den enda bilden jag hade på  oss allihopa
Äh... min mamma jobbade ihop med deras mamma och sedan umgicks familjerna och minstingen i familjen Julia är mina föräldrars gudbarn och på den vägen är det.
Julia är världens sötaste goaste unge tror jag. Eller är man en unge när man fyller 19 år om en månad? Hon är det i alla fall... Kolla här!
Mina mamma gick bort för 6 månader och 15 dagar och 4 tim och 50minuter sedan, men det berättar jag om vid ett annat tillfälle...
Mina älskade föräldrar
Min pappa är alltså änkeman. En lördag för några veckor sedan ringde 18-åriga Julia till sin 68-åriga gudfar och undrade var han skulle göra på kvällen. Hon kollade så att han inte satt själv, så innan hon ringde sina kompisar så ringer hon min pappa och kollar med honom om han vill kolla melodifestivalen med henne så att inte skulle vara själv på lördagskvällen. Vad säger man... ??? Underbara Julia!!!
Maria den filuren pluggar i Australien denna våren och Malin bor nere i Malmö.
Mina kära systrar - jag är så glad att jag har er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar