Sidor

lördag 31 mars 2012

Beslut nr2

KIA Rio Wendy browm



Hänt en massa senaste dagarna så jag har helt enkelt inte hunnit att skriva några inlägg. Bra eller dåligt?!

Jag har tagit två beslut denna vecka!!! Känner mig alldeles matt. Först var det Iphonen, den funkar förresten finfint. Idag var det bilen. Jag hade fram till 13.00 idag för att bestämma mig. 12.58 gick jag in på Björkholms och beställde bilen. Nu är det gjort! Så jäkla häftig känsla att köpa en helt ny bil. Det har jag aldrig gjort tidigare. Den kommer om 2-3 veckor, allt lulllull ska ju på :)
Blev ett kort inlägg idag, för nu är det dags för lördagsgodis och film. Vi ska kolla på Tintin, har ju inte allt för höga förväntningar får jag väl lov att säga.
Kiss & Love happy people!

3 kommentarer:

  1. Ååh vilken snygg bil du bestämde dig för!
    Bara lite avis ;-)
    Kram Mirre

    SvaraRadera
  2. Visst är den!!! Du behöver inte vara avis, det finns fler i affären :)

    SvaraRadera
  3. Jag får kanske äran att åka med någon gång;-)

    SvaraRadera