Sidor

torsdag 22 mars 2012

VÅR!

Vilken underbar vårdag. Man blir ju lycklig ända in i själen. Har kikat runt lite i trädgården och det är ju så kul när man ser att det börjar blir grönt och fint. Grönt... det som överlevt bäst i vinter är ogräset. Har fixat till en rabatt med påföljd av träningsvärk i 3 dagar. Varför slita ut sig på ett gym när det finns rabatter? Har ju alltid tyck att ogräs är helt onödigt, men det kanske är er nytta med det ändå? Nä så jäkla positiv kan man väl ändå inte vara.
Satt precis och funderade på om det hände något igår, minnet är bra men kort. Igår var jag och införskaffade mig en ny telefon. Antingen handlar jag utan att tänka, så är det oftast med kläder. Provar inte utan bara köper.
Men när det gäller vissa prylar så har jag så svårt för att bestämma mig. Handlar om okunskap och ointresse för elektriska mojänger, vill ha dem men orkar inte läsa några beskrivningar och tester och allt sånt. Mika min kära sambo är fantastiskt duktig på det. Det blev efter många om och men en sån här iaf:

Men jag har inte packat upp den ur kartongen än, är inte helt säker på om jag verkligen skall ha den. När jag köpte kamera så låg den väl i kartongen i 2-3 veckor om jag skulle ångra mig...
Handlade av supergulliga Jonna på Phonehouse, vilken tjej. Hon behöll lugn och service under hela de 1½ timmarna jag var där. Hon sa dessutom att jag var välkommen tillbaka och det var bara att ringa om det var något. Kändes dessutom som hon verkligen menade vad hon sa, jag gick på vart enda ord :-)

Sen var det dags för lite fika med far och bror. Moffade i mig en semla utan att skämmas det minsta, träningsvärken påminde mig om att jag faktiskt gjort något denna gång för att förtjäna denna kaloribomb. Gott var det.
Brorsan som heter Stefan är med i ett band som heter Snutjävel och de släpper en skiva i påsk. Jag fick kolla på den, dock inte höra skulle kanske ha blivit lite knas där på cafét. Men är DU nyfiken på lite skön punk kan du kolla på http://snutjavel.blogspot.se/



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar