Sidor

lördag 24 mars 2012

Bil 20120324


Vill börja med att säga att tiden som står under varje inlägg om när jag publicerat, stämmer inte!
Jag vet inte hur man ändrar det, men jag ska försöka rätta till det. Kanske inte är så viktigt. Men lite retligt om någon tror att jag sitter och bloggar när jag är på jobbet, pga att tiden inte stämmer. Det är inte så svårt att skriva inlägg och lägga in bilder, det är väldigt användarvänlig blogg. Men när man ska fixa till det där lilla extra så vet i 17 hur man gör. Men man lär väl sig med tiden.

Har varit och kollat på bil idag, attans vad svårt det är. Vill jag ens byta bil? Älskar ju min lilla Clio. Men den är 8 år nu så det är väl dags. Står just nu mellan:
1) KIA - Rio 










2) Volvo - V50 










3) Hyundai - i20











Åh vad svårt, jag som har så svårt att bestämma mig. Kan för övrigt meddela att Iphone ligger fortfarande ouppackad i påsen. Fattar ni vilka kval jag har när det gäller att välja bil???
Dessutom har jag inte besökt stans alla bilhandlare ännu, känns som att det blir mycket funderingar kommande vecka. Någon som har något tips?


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Men inte för kommentarerna ser jag... jag får försöka fixa det med då!

      Radera