Sidor

tisdag 27 mars 2012

Beslut 20120327

Idag ska det ske!!! Har faktiskt plockat upp Iphonen ifrån påsen nu, bara en sån sak :) Ska snart öppna den, men eftersom jag är fröken osäker vad det gäller sådana prylar så väntar jag på att Mika ska komma hem. För det ska ju göras en massa inställningar och hejsan svejsan, blä! Skönt att man har ett proffs i familjen :-)
Så att nu är beslut 1 taget av 2, vilket framsteg va?!
Beslut nr 2 gäller bilen... åhhhh vad svårt det är. Men igår var jag ute och provkörde. Vilken bil? KIA Rio såklart!!! Gillade den superduper mycket. Ska låna den igen på torsdag och köra lite till. Sen skall jag försöka att ta beslut nr 2 denna vecka. Hur det nu ska gå. Kommer väl inte hämta ut den på 3 veckor, om jag skulle ångra mig. Haha! Jag som nästan aldrig lämnar tillbaka något, men måste ändå ha känslan av att kunna göra det valen om jag skulle vilja. Är det bara jag i hela världen som är sådan här?
Som det känns nu blir det en styck KIA Rio, färgen skall vara brun och det skall på komfortpaket och komfortpaket+ så möe (=mycket på västgötska) lulllull som det bara går.
Bild ska det in också, vad ska jag hitta på??? Nääää.... det blir utan bild i detta inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar