Sidor

tisdag 20 mars 2012

Lyx!

Bilder... det ska tydligen vara bilder i en blogg. Inte bara en massa tråkig text. Ska försöka slänga in en bild mellan varven. På väg hem idag ringde min kära pappa och undrade om jag skulle komma förbi på en kopp kaffe och nybakade bullar. Behövde inte tänka mer än millisekund. Det är nämligen så att min pappa gör världens godaste bullar. Fick med mig två påsar hem och det var bara att komma förbi och hämta fler när de tar slut. LYX!!!
Världens godaste bullar!!!
Jaaa, jag erkänner!!! Det finns inte 16 bullar kvar, var ju tvungen att ta en ihop med mitt favviskaffe när jag kom hem också. Killarna fick självklart också lite fika när de kom hem från skolan.
Jag köpte en Nespressomaskin i julas, vilken investering. Kaffet är helt underbart lyxigt gott. Min favorit är Capriccio "smakrik och orginell". http://www.nespresso.com/#/se/se




Ikväll ska jag på massage, ska bli så himla skönt. (NEJ, det kommer inte läggas ut några bilder från massagen) Det är också LYX!
En bra tisdag skulle man kunna sammanfatta det till. Tycker ju annars att tisdagar är jobbigaste dagen på hela veckan. Man är ser efter helgen och det är alldeles för långt till nästa helg. En helt onödig dag egentligen. Funderar på om man kanske ska ta dagens koncept som en tisdagsvana, det skulle kunna funka :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar